
- Armstrong, Gary
- Kotler, Philip
- Opresnik, Marc Oliver
Marketing: An Introduction, Global Edition
- Kartoniert,
- 14. Aufl.,
- Pearson Deutschland GmbH
- (2019)
79,17 €
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For undergraduate principles of marketing courses.
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An introduction to marketing using a practical and engaging approach
Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, ...
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DETAILS
- Marketing: An Introduction, Global Edition
- Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Opresnik, Marc Oliver
- Kartoniert, 680 S.
- Sprache: Englisch
- 275 mm
- ISBN-13: 978-1-292-29486-5
- Titelnr.: 79231305
- Gewicht: 1340 g
- Pearson Deutschland GmbH (2019)
Herstelleradresse
Pearson Deutschland/Auslieferung Zeitfracht-VA
St.-Martin-Str. 82
81541 - DE München
E-Mail: buchhandel@pearson.de
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